gündem

26 Temmuz 2013 Cuma

haydi hep beraber ön yargılarımızı yıkalım.




         ben müzikal sevmem yoktur, ben müzikal izlemedim vardır.


    ön yargılarınızı duyar gibiyim. özellikle de baylar sizlerin. hepimiz müzik severiz. mutlu yada mutsuz her anımızda müzikle kendimize gelir, müzikle kendimizi buluruz. peki neden iş filme gelince müziği elimizin tersi ile ittiririz. Ben müzikal çok severim, herkesinde sevebileceğine inanıyorum. önemli olan doğru tarzı bulmak.. en sevdiklerimi sizinle paylaşmak istiyorum.. bir göz atmaya değer ;)


1. moulin rouge

yönetmen: Baz Luhrmann

oyuncular: Nicole Kidman, Ewan McGregor



Moulin Rouge gerçek bir yerdir. 1889 yılında inşa edilmiş bir kabaredir. Fransa'da üzerinde ki kırmızı yel değirmeni ile oldukça ünlüdür. Bu filmde o zamanları konu alıyor. çok güzel bir aşk hikayesi. izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.


                              


2.Sweeney Todd: Fleet sokağının şeytan berberi

yönetmen: tim burton

oyuncular: johnny depp, helena bonham carter

Bir Tim Burton filmi, yine kendi ekibiyle beraber. eşi helena bonhem carter ve çocuğunun vaftiz babası johnny depp. izlenirken görsellik ön plana alınmalı. muhteşem bir yapıt. izlemeden ölmeyin.




3.mamma mia!

   yönetmen: Phyllida Lloyd

   oyuncular: amanda seyfried, meryl streep, dominic cooper, colin firth

     sizde benim gibi bi abba hayranı mısınız? bu filme bayılacaksınız!







   4. the phantom of the opera


yönetmen: joel schumacher
oyuncular: gerard butler, emmy rossum, patrick wilson

Gaston Lerox'un aynı adlı romanından sahneye uyarlandı. karizmatik ve duygusal bir film. konusu ve Gerard Butler'ın karizması sizi büyüleyecek.






5.les misarebles

yönetmen: tom hooper
oyuncular: anne hathaway, hugh jackman, russell crowe, amanda seyfried, helena bonham carter


  Fransız ihtilalini de konu alan bu film. en başta birçok arkadaşımın uyumasına sebep olsada, izledikçe açılan bir film.. en sonunda anneme kendimi ''anne ben fransız ihtilali yapmaya gidiyorum'' derken buldum. öyle gaza geleceksiniz!



6.notre dame de paris

victor hugo'nun aynı adlı romanından esinlenerek oluşturulan müzikaldir. ben tiyatrosunu izledim. filmi var mı bilmiyorum. ama kesinlikle izlenmeli işte bir parçası..





daha farklı tarzlarla ''müzikali sevdirme'' çabalarıma kaldığım yerden devam edeceğim.. lakin size önerebilmek için önce kendim farklı lezzetlerin tadına bakmalıyım.  esen kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder